Sängliggande

Kommentera

Jag är väldigt trött. Tenderar att bli det efter telefonsamtal som håller på till 02:00. Fast det var ett trevligt samtal och jag hade inga problem att gå upp i morse. Men nu är jag helt slut. Har kravlat ner i sängen! 


Tankarna irrar planlöst i huvudet, landar på morgondagens stora händelse - när jag ska få mitt lönebud! Jösses vad spännande! Eller, tänk om det inte blir det?! Hm.

Efter att alla auktioner på Tradera var slut funderade jag på varför jag inte auktionerade ut kläder oftare. Nu har jag blivit påmind om varför. Alla dessa brevkompisar jag får! 😡 Är verkligen extremt tydlig i mina annonser om förutsättningarna, t.ex. när det gäller frakt. Påpekar att ett lagt bud betyder att man också accepterat mina villkor. 
Hittills har sju(!) vinnare mailat och vill att jag skickar med ett annat bolag än det jag uppgivit som det ENDA jag skickar med. Vad trött jag blir! Om det vore så att det var enormt mycket billigare att skicka med någon annan skulle jag kunna förstå att man tar en chansning och mailar säljaren, men när det skiljer 2kr.... Dessutom är några oförskämda, tycker att jag är en ockrare som tar ut så mycket i porto. Öh... 14kr för en barnklänning? Dessutom framgår portokostnaden med all önsvärd tydlighet i annonsen. Trist!

Nu ska jag kasta mig in i 1200-talets Sverige med hjälp av en god bok. Blir nog inte så många sidor lästa innan jag klipper med ögonen.