Gott!

Kommentera
Igår var det den stora föreningsdagen, det var dags för det årliga spektaklet. Ett jippo som blir mindre och mindre för varje år, i veckan pratade vi faktiskt om att lägga ner det hela. Som väntat var det inte världens pådrag så vi kunde genomföra allt enligt plan. Trots att jag inte direkt behövde överanstränga mig var det skönt att komma hem efteråt. Jag slog till och åt några chokladbitar på kvällen för att fira att upp-och-ner-och-hit-och-dit-veckan äntligen var över. Brukar inte "fira" saker genom att stoppa saker i munnen, men nu passade det bra. Och gott var det, choklad med lime!
 
Jag insåg också igår att mina älskade svarta stretchjeans numera är så slut att de verkligen inte klär mig längre. De sitter till och med riktigt illa. Så i morse letade jag fram andra byxor att ha på mig. Det var inte det lättaste, men till slut föll valet på de där byxorna som jag av misstag tog på mig för ett tag sedan och som är för små. För att de inte skulle sitta åt i midjan och framkalla uppkastningar körde jag "hårsnoddstricket". Det ser inte bra ut, men det funkar. Dessutom syns det inte eftersom skjortan hänger över. Bjuder på en bländande bild av det hela!