Uppblåst

Kommentera

Känner mig som en ballong. 🎈


Medan maken var och sprang nåt lopp i huvudstaden igår gick jag och barnen på fest. En väldigt god vän har fyllt jämnt och bjöd på middag.

Vi hade väldigt trevligt, och länge! 

Vännen har kört lchf till och från och anpassade maten utifrån mig! 👍

Men jag är inte helt säker på att det var lchf enligt mitt tänk. För sista timmen  kände jag mig uppblåst i magen, trots att jag inte vräkt i mig mat. Och när vi kom hem mitt i natten och jag lagt mig släppte jag brakskitar som fick täcket att fladdra! 😳

Vaknade imorse och kände mig fortfarande väldigt stinn, typ svullen, och det har hållt i sig hela dagen! Inte kul alls. 

Det var nog några fel i den där maten... Skönt att jag idag har kunnat äta "som vanligt". Nu håller jag tummarna för att magen inte känns så utspänd imorgon!