Gammal hud...

En kommentar
 
 
Jag gjorde något impulsivt förra helgen, jag "gick på" reklam - igen! *himlar lätt med ögonen*
 
Till vardags sminkar jag mig i princip aldrig, orkar inte helt enkelt och ljuger för mig själv att jag tycker naturellt är fint. Bullshit, det tycker jag inte egentligen. Jag önskar att jag hade rätt produkter som fick mig att komma till min rätt, men det verkar smått omöjligt. Så naturellt är.....fint?!
 
Nu har Isadora kommit med en produkt som ska fungera som en kombinerad concealer och foundation, med en inbyggd borste att borsta in det hela i huden med. Vettigt pris är det också på den. Jag övertygades av reklamen och slog till och köpte.
 
Igår, innan jag ställde mig i duschen, fick jag för mig att testa denna "cover up". Jomentjena. Antingen är det jag som är värdelös på att "arbeta in" produkten i huden eller så är den inte så himla bra. Det såg ut som att jag hade en torkad lerkaka i pannan. Jättesexigt - not!
 
Det kändes som att produkten la sig i alla veck och rynkor och framhävde dem ännu mer.
 
Hur svårt ska det vara? Jag vill ju bara ha någon form av produkt som ger mig persikohud och som täcker flammigheten i ansiktet. Det verkar inte ens finnas (svindyra) produkter för "mogen" hud som fungerar på mig.
 
Någon som kanske har något tips?
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Ldb bronze tinted daycream 40 kr på Willys!!!
På riktigt den bästa jag vet. Bara att gno in blir jämt och bra, döljer lite men man ser inte sminkad ut direkt finkar både med och utan mascara 😃
Tackan

Svar: Tack! Uppskriven på shoppinglistan!
Hundrafemtiotre