LEDIG!

Kommentera
Känns som att jag har slagit nytt världsrekord i ledighet, och då är det en dag kvar att vara ledig på! Har inte haft minsta lilla lust att åka till jobbet, vilket får mig att undra om jag är sjuk?! Men nej, jag är inte sjuk, det är däremot ett av barnen. Hög feber och halsont är det som gäller, vilket resulterar i ett väldigt gnällande - i synnerhet nattetid. Men säg vad lite isglass inte kan bota.
 
Trots ett sjukt barn for vi idag iväg till "stora staden" och rusade som furier igenom fyra butiker för att hitta avslutningskläder. Hm, till avslutningen som är på fredag! Tror aldrig att jag har varit så sen. Osannolikt nog hittade vi kläder nästan på en gång. Ett mindre stenblock lyftes från mina axlar.
 
Förutom sjukdom och shoppingfrenesi har vi en födelsedag idag också. Minstingen fyller 8 år. En födelsedag som jag inte har orkat att fixa och styra upp, det fick bli som det blev och än har det inte levererats några klagomål.