Kanske kanske!

Kommentera

Jag tror minsann att jag är på bättringsvägen! Det har inte varit samma flöde på snoret idag. Det minskade flödet kompenserades dock av andra skador - när jag vid ett tillfälle snöt mig lyckades jag spräcka (den knastertorra) underläppen. Det gjorde så galet ont att jag ryckte till och spräckte en (lika knastertorr) näsvinge! Herregu' vilken klant man är. Ser ut som om jag varit med i en boxningsmatch och inte "bara snutit mig". 


Det har varit en riktigt slapp dag idag, har mest hållit familjens sjukling sällskap samt kokat fisk åt densamma. Fisk och cola zero - håll tummarna att det stannar i magen!

Har sneglat lite på träningsupplägg också, börjat tänka och fundera på hur jag skulle vilja lägga upp det. Men jag tänker inte göra ett skvatt innan min axel är ordentligt kollad, och det har jag fått tid till i slutet av april. Hoppas verkligen att det bara är något åldersrelaterat...

Imorgon är det dags att åka till jobbet igen, känns som att jag inte varit där på en evighet. Undra om mina 30 tulpaner har ruttnat i sina vaser? Doftar nog inte så mysigt. 

Jag har verkligen massor att göra, men känner mig inte ett dugg stressad. Däremot är jag en riktig bitch - har blivit ombedd att göra en sak i ett system av två kollegor jag verkligen inte gillar. Har påtalat flera gånger att jag "nog" inte hinner fixa det de vill på ett tag. Det är med viss njutning jag skjuter på deras problem!

Nähä, nu ska jag beställa badkläder åt barnen.

Avslutar med en bild på en bukett blommor som min mamma plockade åt mig idag!