Another day in paradise!

Kommentera

Har glidit igenom ännu en arbetsdag. Som vanligt blev den inte som jag hade tänkt mig. Men den har varit bra, riktigt bra.


Från att i tysthet ha "krigat" eller revirpinkat mot chefen i åratal när det gäller it/teknik har han nu gett mig ett erkännande. Det är värt väldigt mycket i min värld, trots att jag inte vill erkänna det. Inombords dansar jag lyckodansen och tänker "där satt den"! 


Det är något speciellt med måndagsmorgnar. Det är den morgonen i veckan jag besöker porslinsfåtöljen tre gånger inom loppet av en halvtimme för att göra nr 2. Måste bero på vad och hur jag äter under helgen.


Efter morgonens invägning noterar jag att jag ligger 300 gram över planerad vikt. Skit samma, det jämnar nog ut sig. Orkar inte riktigt gå igång på 300 gram.