Hm....

2 kommentarer
De senaste veckorna har jag kommit på mig själv flera gånger att tänka "vad bra jag mår!". Och det gör jag, mer energi, jämnare humör och besvarad kärlek - livet leker!
 
Samtidigt mår jag skit emellanåt. Är så gristrött på att känna mig svullen, se vikten på vågen sakta ta sig uppåt - och inte nedåt! - känna hur kläderna sitter som korvskinn....m.m. m.m. Inte kul alls. Till råga på allt händer det en smula för mycket på jobbet för att jag ska vara tillfreds.
 
Så ser mitt liv ut just nu...
 
 
 
1 anna eriksson:

skriven

Kläder som korvskinn. Check. Vågen rör sig uppåt. Check. Trist är det...

2 Tackan:

skriven

Det är trist med vikten såklart men härligt att du är lycklig.

Men kom igen nu, sommaren är snart här och då vill du väl virvla runt i ngn fantastisk klänning och förföra maken ... ;-)

Nu peppar vi varandra