Filten fladdrar

3 kommentarer
Oj vad jag har petat i mig mycket kött de senaste två dagarna. Jag har verkligen längtat efter kött, och det har varit SÅ sabla gott.

Nu får jag ta konsekvenserna. Magen låter som Niagara-fallen, det rumlar, bubblar och har sig - högt! Vad värre är att jag "släpper väder" så att filten jag har på mig fladdrar som ett halvhissat segel i storm. Tur att jag är ensam i vardagsrummet!

Men det är värt det! Inget slår en köttbit med riktigt fet sås.

Det kan också vara så att magen reagerar på att jag har tryckt i mig 60 gram steviasötad choklad... 


 
1 C:

skriven

Jag gissar på chokladen... :-)

Svar: Tyst! Jag skyller på allt kött! Men jag vet att mängder, i det här fallet 60 gram, av choklad kan få magen att rumla mer än nådigt!
Hundrafemtiotre

2 C:

skriven

Jag gissar på chokladen... :-)

3 C:

skriven

Ok, det är köttet! :-)

Svar: Tack!
*gömmer lite choklad bakom ryggen*
Hundrafemtiotre