Duktigt!

Kommentera
Efter någon liter kaffe, ett par Panodil, en klunk Coccilana och 37 näsdukar är jag på banan igen!
 
När jag vaknade i morse trodde jag verkligen inte att jag skulle kunna känna mig så här bra efter några timmar. Huvudet värkte, näsan var igensatt och jag kände mig allmänt uschlig. Nästa steg i förkylningen, den förhatliga hostan, är på ingång dessutom.
 
När bomullen i skallen började lösas upp tog jag tag i räkningarna. Insåg att jag varje månad sitter och betalar för saker som jag egentligen inte vill ha/behöver, jag är bara för lat för att leta upp kundnummer eller liknande för att kunna säga upp de här sakerna. Men nu bestämde jag mig för att minska på småutgifterna! Lätt chockad inser jag nu att det tog mig ca 10 minuter att minska månadsutgifterna med nästan en tusenlapp. Hej då bokklubbar, Glossybox och diverse annat jox! *stolt* Tänk att det ska vara så förbaskat lång startsträcka innan man gör vissa saker!
 
Just det här att "ta tag i saker" märker jag en ökad förmåga till, och jag tror definitivt att det beror på lchf i kombination med min viktminskning. Inte så att jag plötsligt har fått mängder med energi, men sträckan mellan tanke och genomförande har definitivt kortats ner. Fast samvetet gnager för att jag inte lyckas med det där "varannandagsplockandet" och försäljningen av kläder. Men snart kommer en ny vecka, då kanske jag inte är dundersjuk och kan sätta lite fart?! Hoppet överger mig i alla fall inte!
 
Nu ska jag se till att arvingarna får något i magen, och under tiden njuter jag av blommorna som jag köpte till mig själv(!) igår.