Som en svamp suger kroppen i sig vatten

Kommentera
Idag har jag faktiskt njutit. Ja, trots att jag höll på att hungra ihjäl på jobbet. De här "tappade" 8-10 kilona vatten har gjort att byxorna sitter som en säck. Samma byxor som för ett tag sedan krävde en gummisnodd eftersom de inte gick att knäppa! 

Jag vet att jag kommer att gå upp 7-9 kilo i vätska de närmaste dagarna, så jag passar verkligen på att njuta.

Funderar på hur, eller ens om, det går att på ett smidigt sätt glida över till en rejäl fettdrift efter denna resa. Att kickstarta förbränningen så att alla dessa kilon kanske inte kommer tillbaka. Eller är det bara önsketänkande att det skulle gå?

Känner i kroppen att den har börjat samla på sig vätska igen, anklarna är inte heller lika smäckra som de har varit under några dagar. Åh vad jag önskar att dessa kilon inte kom tillbaka!