1 anna eriksson:

skriven

Hej! Har försökt att maila dig.Vill gärna fortsätta läsa.Om du vill tillåta mig, kan du väl maila lösenordet???

Svar: Du har mail!
Hundrafemtiotre

2 Linda:

skriven

Åh jag vill ju också följa dig på andra bloggen!! Gillar det du skriver o vill så gärna föja någon som har gått ner men ändå har kilon kvar som ska bort.

3 Biggie:

skriven

Åh, den vill jag gärna följa...

4 helena:

skriven

Hej!
Vill gärna följa dig "all in".
Du skriver ju som det är "på riktigt"

5 T:

skriven

Hej! Har mailat dig men det har inte kommit något lösenord :/ Vill gärna följa med till nya!

Svar: Du har mail!
Hundrafemtiotre

6 polarnattis.blogg.se:

skriven

Jag har följt dig sen jag fann dig för nära ett år sedan, inspirerats av dig så ja nu äntligen har jag gjort nåt åt mig själv, läser gärna om jag får