Bajskluttar eller lchf-Bounty!

En kommentar
Haha, ja någon konditor är jag då rakt inte! Barnen undrade vad sjutton jag hade gjort och den spontana kommentaren var: Det ser ut som bajskluttar mamma!
 
 
Nåja, utseende är ju inte allt. Och med tanke på hur vansinnigt svårhanterlig kokosgeggan var är jag glad att jag överhuvudtaget fick till någon form på dem. Det var som att försöka göra bollar av mjöl, det föll liksom isär.
 
Så, vad smakade de då?!
Svar: ingen aning!
 
Jo då, jag provsmakade en halv, men jag är ju så förkyld att varken smak- eller luktsinne fungerar.... Så de får ligga i frysen tills jag kan testa igen, och komma med ett uttömmande svar!
 
1 Inger:

skriven

Haha, ja det var ju roligt men det enda jag kan tänka när jag ser dessa godisar är; fasen vad gott det ser ut. Jag skulle gärna vilja provsmaka fast risken för mig ifall jag har sånt gott hemma är att jag överäter, så just därför nöjer jag mig med att titta på dina fina skapelser. Hittade du nåt recept på lakritsfudge? Kram och ha en bra söndag!

Svar: Ja, jag är lite förgrymmad över att jag inte känner någon smak..... Men de får bo i frysen tills jag kan provsmaka! Hittade två recept på lakritsfudge som jag ska testa, när det finns ork! Hoppas att även du hade en strålande bra söndag! Kram!
Hundrafemtiotre