Ny vecka!

Kommentera

Tjong så var det måndag igen! Jag erkänner glatt att jag åkte till jobbet med ett leende på läpparna imorse. Det var ljust, plusgrader, solen sken och jag hade inte ont någonstans - vilken härlig morgon!


Det enda smolket i bägaren denna morgon var väl vikten. Eller ja - vågen. Jag har inte fixat några batterier så väga mig kunde jag ju inte. KÄNNER mig dock tyngre (och den känslan är rätt 97 gånger av 100) och plötsligt blev jag rädd för att väga mig, trots att jag inte kan. Lite märklig vändning - att bli rädd?! Kanske borde strunta i att köpa batterier.

Hade en bra dag på jobbet, en saknad kollega var tillbaka i tjänst så vi kramades länge och pratade ännu längre. Fick undan två surdegar, plåtade 22 porträtt och lanserade en nyhet via sociala medier. Glömde dock att beställa nya gardiner till mitt arbetsrum, men det kan jag göra imorgon. 

Lagom till middagen dök en kär vän upp som gubben i lådan - oerhört trevligt och uppskattat!

Summerar denna dag med att konstatera att jag mår bra - riktigt bra! Hoppas att du också gör det!