Söndagsmorgon

Kommentera

Jaha, tio över tre i morse (inatt) tyckte min kropp att det var dags att vakna och gå upp. Trots att jag faktiskt var vaken längre än vanligt igår kväll eftersom barnen absolut skulle se Mello. *suck*


Har roat mig med sedvanlig tömning/fyllning av diskmaskinen samt en välbehövlig dusch. 

Med en rejäl kopp kaffe, håret i handduksturban och till ljudet av salt- och plogbilar som grannen har kört iväg med försökte jag mig på att fördjupa mig i den administratörsroll jag får i och med jobbets byte av kommunikationsplattform. Det är inte så komplicerat egentligen, men det är mycket! Är glad över att jag har några veckor på mig att greppa allt innan det är skarpt läge. Försöker portionera ut inläsningen så att det inte ska stocka sig i skallen, men det är lätt att fastna och vilja läsa mer när man ser vilka möjligheter systemet ger.

Innan duschen trampade jag upp på vågen, och det ser ju ut som att det finns en tydlig trend neråt. Eller också önsketänker jag bara.