Byxor - för femtioelfte gången

Kommentera
Byxångesten är här igen! 

Har i dagsläget inga jeans som funkar. Lyckades ju hitta två par av favoriterna på eBay, men de sitter inte okej. Har haft dem på mig i helgen och nej, de funkar inte! Känner mig långt ifrån bekväm i dem, och då är det kört.

Då återstår "snyggbyxor". Till exempel de med kissglugg i som jag hade idag. Bortsett från "hålet" är de alldeles för vida nertill och kräver andra skor än mina gympadojor. 

Så i min desperation surfade jag in på diverse shoppingsidor för att söka byxor likt en törstig i öknen söker vatten. Hade noll hopp. Men men, på ASOS hittade jag svarta jeans med "rätt" mängd lycra i. De var verkligen inte billiga, men just idag har ASOS 20% på ALLT! Så jag beställde två olika modeller, passar de inte så är det ju bara att returnera. Gillar för övrigt att de har både gratis frakt och gratis retur. Mer än man kan säga om t.ex. H&M! 

Sen kanske det inte är så himla genomtänkt att köpa svarta jeans lagom till sommaren... 🙄