Veckosummering

Kommentera

Hänt i veckan a' la 153:

Har fått enormt mycket cred på jobbet för mina fotografier, från högst oväntade håll. Kul! (I synnerhet som vissa mer än gärna nämner att jag inte är någon "riktig" fotograf! *bah*)

Blivit riktigt förbannad på en så kallad kollega som inte gick direkt till mig och påpekade några fel som jag hade gjort, utan vände sig till en person som vi inte ens jobbar med som i sin tur påpekade att det skulle underlätta om jag gjorde rätt.... Blev så fly förbannad att jag inte ens sa något, nu är jag bara bitter och ruvar på hämnd.

Köpt nya kastruller och stekpannor för hisnande 2 000 kr. Och då var det 40% rabatt!

Plåtat hundvalpar (som omväxling till alla människor) åt en kompis.

Insett att jag verkligen måste städa ur skafferiet....

Ätit enligt konstens alla lchf-regler och ändå gått upp i vikt. Är skrämmande nära 140 kilo! FYFAN!

Drömt mardrömmar för första gången på jag vet inte hur länge. Känns väldigt märkligt. Och ännu märkligare var det att det var en kollega med i drömmen som bildlikt talat satte en kniv i ryggen på mig. Funderar på om jag fick någon slags varning genom denna dröm, jag kanske borde passa mig för denna kollega?

Har till och från haft känningar av det överansträngda knät, men tack och lov ingen smärta. Värken i axeln/överarmen gick över lika fort som den kom, men dök plötsligt upp på tillfälligt besök i förrgår. Knepigt.

Sammanställt sommarens verksamhet på jobbet (den som jag är ansvarig för). Förra sommaren hade jag ett TB på 590 000 kr, i år satte jag målet: 1 000 000 kr. Fick en del överlägsna flin från kollegor när jag berättade om målet vid ett möte i höstas. Det var många kommentarer i stil med "det går aldrig", "det kommer du inte att klara", "man kan inte tjäna pengar på kultur"....osv. Ha, era snorkiga känslovåp, denna sommar fick jag ett TB på 1 080 000! *ohyggligt nöjd*

Värmen?! Vem i hela friden höjde värmen till 30 grader i veckan? Flåsade och svettades nästan ihjäl på mitt rum under två dagar. Nu räcker det, släpp in hösten med regn, rusk, stormar och vackra färgglada löv!