Är det inte det ena så är det det andra....

Kommentera
Det är märkligt vad fort man kan rikta om sin energi.

Efter senaste samtalet med chefen där vi bestämde vilka arbetsuppgifter jag ska bli befriad ifrån, det fungerar inte att jobba 185% hur länge som helst om någon nu undrar, så har jag redan släppt dessa - i alla fall mentalt. Nu kommer vi inte att offentliggöra förändringen förrän i augusti-september någon gång, men JAG har lagt ifrån mig allt, en jätteskön känsla!

Om man nu plockar bort en himla massa saker som man i normala fall har fullt fokus på så blir det som ett tomrum. Energin och fokuset är kvar, men inte "objektet". Vad göra? Ja, tydligen går det inte att ändra energimängden så då återstår objekt. Och klart som sjutton stoppar jag in vårt äktenskap framför målsiktet! Så om någon behöver gå en kurs i "Hacka sönder ditt äktenskap till pytt-i-panna!" så kan jag vara kursledare! Jösses vad jag blir trött på mig själv ibland!