Gummerad lunch

5 kommentarer
Dags för lunch!
 
Släpar ut min väska till matplatsen på jobbet, packar upp maten och lägger den på köksbordet och går tillbaka till mitt rum med själva väskan.
 
Då ropar någon:
 
- Ska du äta gummerat idag?
 
Jag fattar absolut ingenting. Inte förrän jag ser vad jag har hivat upp på köksbordet. Där ligger min lunchlåda, en avokado samt ett 20-pack kådisar!
 
*ridå*
 
1 C:

skriven

Moahahaha :-D

2 Tackan:

skriven

Skrattar högt så lillebror blir rädd!!!! :-)

3 Veronica:

skriven

Haha...fan vad roligt!! Hur bemötte du det om jag får fråga

Svar: Bemötte?! Öh... Jag rafsade bara åt mig förpackningen och gick iväg med den till mitt rum. Idag "överhörde" jag dock ett samtal som inte var tänkt för mina öron som handlade om att "chefen kör med kondomer". Så nu går ryktet!
Hundrafemtiotre

4 Veronica:

skriven

Hehe...
Jaja det är bra att du skapar trivsel på jobbet genom att ge dom nåt att fnissa åt

5 Biggie:

skriven

Tycker inte alls synd om dig, det betyder bara att du har ett aktivt sexliv och det brukar göra en lycklig ;-)