Är det dags nu - eller inte?

En kommentar
Sitter och gör veckoplanering fram till jul över återkommande aktiviteter som barnen har. Inser plötsligt att 9-åringen, med start nästa vecka, två gånger i veckan ska träna sin lagsport på annan ort, i en hall där det finns ett gym. Träningen pågår under 90 minuter. Hm... Funderar på om jag ska ta en titt på det där gymet?! Det är onekligen en fin möjlighet som lockar - att få träna två gånger i veckan på ett riktigt gym! 
 
1 Lovis:

skriven

Ja, det är det verkligen tycker jag! Jag har ju läst din blogg sedan starten och tycker att det är tydligt att du bär en längtan efter att lyfta tungt igen. Sedan är du kanske lite rädd för det också, eller? Rädd att det inte ska vara som förut? Men jag tror att du har mycket att vinna på att våga, du verkar vara en sån som behöver lyfta tungt då och då (säger jag, som är precis likadan :) )

Svar: Tack fina du för den kommentaren! Den fick tårarna att rinna... Ska fundera på det där med rädslan.
Hundrafemtiotre