Magsyra i näsan

Kommentera
Men tjena vilken dag! Från första stund på jobbet har det gått i 180 knyck, det har bara varit att åka med.

Fanns inte en chans i världen att äta frukost på morgonen utan den fick jag kasta i mig i all hast vid 13:30-tiden. Lovar att jag var hungrig på gränsen till svimfärdig då. 

Fortsatte jobba i furiöst tempo fram till klockan var fem, då ringde min chef och jag kunde dra i handbromsen en stund. Efter ett ovanligt långt samtal fortsatte jag sedan skotta undan den ena saken efter den andra. Tog till och med tag i en riktig surdeg och kände mig nöjd när jag till slut fick grepp om den.

Klockan blev över åtta innan jag till slut lämnade jobbet. Kom hem, värmde lchf-pizza som jag åt med syndiga mängder aioli till. Och nu har jag däckat i sängen.

Gillar inte hur den här dagen har varit men inser samtidigt att jag inte har kunnat påverka något. Vissa dagar är vigda åt brandkårsutryckningar, tur att de inträffar sällan. Har tagit en cola zero och ätit några tuggummin, det har väl varit den största missen. Tur det inte var värre! 

Nu drar jag ner rullgardinen för idag och laddar inför morgondagen, den ska bli lugn och harmonisk. Och jag ska äta frukost innan jag åker hemifrån i morgon, så det så!