Nystart?!

3 kommentarer
Efter de senaste veckornas sjukdom och nu migränanfallet i 28 timmar känner jag mig som en ny människa. Det känns som att kroppen har fått en omstart. En bra sådan.

Visst, jag är oerhört ytlig, men att tappa tre kilo gör att både kroppen och hjärnan känns lättare. 

Idag, när jag äntligen fick tillbaka lite hunger bestämde jag mig för att äta det jag var sugen på. Det blev äggröra med smörstekt spenat. Gudagott! Orkar inte tänka superfakir.

Innan jag gick in i migränhålan hann maken och jag "fira" vår dag. En dag som oftast glöms bort. Men i år var maken plötsligt på hugget. När jag kom hem i tisdagskväll låg det en ENORM blombukett på köksbordet, alltså helt enorm, närmare 13 kilo blombukett! Sen detta:



Känner mig väldigt älskad...

Och nystartad! 
 
1 anna eriksson:

skriven

Vilka fantastiskt vackra smycken! Ska visa min gubbe och se om han fattar vinken... :)

2 helena:

skriven

Vilka fina smycken och vilken man du har! Skönt att du mår bättre.

3 C:

skriven

Underbart! :-)