Yay!!!

4 kommentarer
Man ska vara glad över det lilla, för det kan vara stort!

Det regnar här, eller snarare vräker ner. Jag har inga regnkläder med mig. Jag behöver gå på toaletten och inser att jag kommer att vara dyngsur inom loppet av fem promenerade meter.

Maken, som är lång och SMAL var nyss iväg och hans jacka hänger på tork. Hm, om jag lägger den över axlarna så slipper jag i alla fall lite väta? För hans minikläder får jag inte på mig. 

Så jag tar ner hans jacka, och kan inte låta bli att ta på mig den. Dra åt fanders!!! Jag får på mig den. Helt sjukt. Hallå, jag får på mig min smala mans jacka - vill jag ropa till hela världen medan jag i vattenfyllda foppatofflor halkar iväg mot toaletterna! 

Väl på toa kan jag inte låta bli att kolla i jackan, det är en Everest i stl L. 

Kommer att gå runt och flina i regnet resten av dagen! Detta behövde jag.
 
1 C:

skriven

Men lycka! :-)

2 anna eriksson:

skriven

Härligt, 153! Min man är också en smalis.(När vi träffades vägde han 63 kilo/ 183 cm lång...) Läser precis ikapp alla inlägg som du har skrivit när jag har varit bortrest. Vad är det för dumskallar och värdelösa typer som läser din härliga blogg?? Hoppas att du kan lösa detta. Jag vill väldigt gärna fortsätta att följa dina med- och motgångar! KRAM!!

3 Helene:

skriven

Du gör helt rätt, gläds över alla framsteg du gör även om det "bara" är att du kan komma i din mans jacka ;o)....... Hoppas att ert samtal blir av snart, vi vill ju inte att du ska spricka ju!
Helene

4 Tackan:

skriven

Alltså jag tänker att det är härligt att du har sån lust och fantasier. Det kanske är själen som liksom kommer i kapp din viktminskning. Du är lyckad och känner dig attraktiv!!
Aldrig lätt att prata !! Men tycker du är tuff som tar tag i det. Nu vet jag inte riktigt vad det gäller men ett visst missnöje kan man ju ana. Hur hänger maken din med i din viktminskning , vad tycker, tänker, känner han?
Kanske behöver han höra om ditt "behov ", kanske ett par gånger . Kanske måste era kroppar och knoppar tillåtas bli nyförälskade och lära känns varandra på nytt.
Jag tror själen förändras mer än man tror av den resa du är på.