Rekylvecka

En kommentar
Återigen är jag oerhört tacksam för att jag har vägt mig minst en gång om dagen sedan den 7/3 2013. För nu kan jag bara krasst konstatera att denna vecka har jag gått upp i vikt, för det kommer ALLTID en rekylvecka efter en längre tids viktnedgång. Ner 4-5 kilo, sen upp 6-7 hekto. Japp så ser min viktnedgång ut, och sen borde det följa en period av viktnedgång - under förutsättning att jag äter som jag ska.
 
Åh vad jag tycker det är skönt att kunna titta bakåt på alla siffror och kunna dra slutsatser och se hur just mitt viktmönster ser ut! Älskar mina siffror jag....



 
1 C:

skriven

Vilken app använder du?

Svar: Menar du viktkurvan? Det är en app från withings. Den är kopplad till min våg, så vikten överförs trådlöst till telefon. Jag tror att man kan ladda ner den och sen själv manuellt lägga in vikten. Kolla på withings.com
Hundrafemtiotre