Årets sista helg

Kommentera
Jaha, då har man gjort några timmar på jobbet igen då igår. Blev en tjurrusning och jag gjorde bara det allra viktigaste, resten får ligga.

Passade på att åka till stan och göra av med drygt 2 000 kr på ett nytt batteri till bilen också. Det sög eftersom det var så dyrt, å andra sidan har jag nu en bil jag kan lita på. Mindre kul var det när jag kom hem och skulle byta själva batteriet. Trångt, fel vinkel för ryggen och svinkallt. Men jag lyckades uppbåda de sista resterna av mitt tålamod och slutförde det hela. 

Har känt att jag rasat ner i det där mörka funderarhålet vad gäller "livet" igen. Det här hålet där frågor och funderingar kring mig och maken florerar. Mer om det vid ett senare tillfälle i den privata bloggen.

Idag blev det utflykt till storstaden för julfika med nära och kära. Trevligt! 


Vi bak i bilen...


På hemvägen bestämde vi oss för att testa en ny restaurang, och döm om min förvåning när det inte var några som helst problem att få maten på "mitt" sätt! 

Magen beter sig dock underligt värre sedan något dygn -  svullen, öm och högljudd. Har ingen aning om varför och håller tummarna att det går över.

Tänkte ta en tur till jobbet i morgon, förhoppningsvis får jag något vettigt gjort. Men först väntar en natt som jag hoppas ska innehålla mer än vila.