Torsdag? TORSDAG!

2 kommentarer
Den här veckan har bara runnit iväg.... Och jag tycker inte alls att jag har hängt med. Känns som om jag hela tiden ligger steget efter. Skyller allt på att jag inte hann sätta mig i söndags och planera veckan samt laga mat. Nu är det många snabba lösningar varje morgon, både när det gäller min lunchmat och barnens aktiviteter  på och efter skoltid. Men på söndag, då det dessutom ska regna enligt alla prognoser,  ska jag sätta mig och planera kommande vecka. Förundras lite över vilken stor skillnad jag upplever när jag har gått igenom kommande vecka. Har ett helt annat lugn.
 
 
 
1 C:

skriven

Jag fattar inte hur en vecka kan rusa iväg så... Redan fredag, ikväll blir det bastu och vin... :-)

2 C:

skriven

Jag fattar inte hur en vecka kan rusa iväg så... Redan fredag, ikväll blir det bastu och vin... :-)