Eureka!

11 kommentarer
Efter att ha klurat, fnulat och testat mig fram tror jag nu att jag har en lösning på mitt problem. Jag har skapat en underblogg för alla privata och personliga inlägg.
 
Vill du ha tillgång till den? 
 
Skicka ett mail till mig på: [email protected] 
Skriv några rader om dig själv så mailar jag lösenord tillbaka. Det går också finfint att skriva en kommentar på detta inlägg om orken tryter vad gäller mailande!
 
Och nej, jag har inte fyllt underbloggen med smaskiga inlägg....ännu!
 
Håll tummarna att detta fungerar nu!
 
1 C:

skriven

Jag surfar i mobilen idag så mail känns lite för avancerat för mig... Får jag hänga med så kan du lämna uppgifterna i en kommentar hos mig så struntar jag helt enkelt i att godkänna den... :-)

Svar: Har skickat det till dig nu! Välkommen i hemliga klubben! ;-)
Hundrafemtiotre

2 Cecilia:

skriven

Vill gärna följa dej.

Svar: Du har mail!
Hundrafemtiotre

3 Mollster:

skriven

Jag vill också gärna hänga på i hemliga klubben :)

Svar: Du har mail!
Hundrafemtiotre

4 Jenny :

skriven

Jag följer dig gärna vidare. Tack för att du bjuder in oss i dina tankar. Jag känner igen mig i mycket.

5 Ellan:

skriven

Jag vill jätte gärna fortsätta följa dig i alla dina tankar o funderingar 😃

6 MIA:

skriven

Vill gärna följa dig, jag med. Tack!

Svar: Du har mail
Hundrafemtiotre

7 Tackan:

skriven

Jag vill gärna följa dig:-)

8 Karolin:

skriven

Jag vill gärna hänga med om jag får! Du inspirerar mig oerhört. Tappat 10 kg av 50 och löser dig dagligen :)

9 Osignerade:

skriven

Också!!!

10 Maria:

skriven

Jag vill gärna följa din privata blogg också! :) Du kan läsa om mig på lchfbymaria.blogg.se om du vill, även om jag inte bloggar så flitigt som du!

11 polarnattis.blogg.se:

skriven

Vilken smart ide jag följer ditt exempel här jag med, vill gärna hänga med på din hemliga blogg med om jag får