Pjuck, ringar och byxor

Kommentera
Mitt i den värsta misären hör jag en bil köra upp på gårdsplanen. Strax därpå ringer det på dörren. I all min ynkedom och ofräsch som få öppnar jag. Det var brevbäraren! Han hade en hel låda med paket med sig!

Ganska många av paketen innehöll vinterkläder till barnen, men några var till mig. Ett innehöll ett par högklackade skor av märket Gabor. Jag kan inte minnas när jag senast gick med klackskor. Nu testade jag, och de satt perfekt när jag vandrade runt i hallen. Kul! Blev lite smålycklig. Så här ser de ut: 

Sen kom det två par byxor, varav det ena paret var för stora och det andra paret kommer att sitta perfekt om 5-7 kilo!

När jag duschade alldeles nyss insåg jag att det var dags att flytta vigselringarna igen. De blev ju på tok för stora på vänster ringfinger för ett tag sedan och då flyttade jag dem till höger ringfinger. Nu sitter de på gränsen till för löst även där så jag har flyttat dem till långfingret och hoppas att de blir kvar där!

Nu ska jag strax funktionstesta mig själv genom att åka och hämta barnen!