Första campingdagen

Kommentera

Jaha, här sitter jag nu mitt i natten och summerar familjens första semesterdag tillsammans, eller snarare första dagen på vår campingsemester. Och den har gått bra.

Fast inte orkade jag packa igår kväll inte, fastnade framför Montalbano på tv:n, vilket resulterade i att vi kom iväg först vid 13-tiden idag.

Har ätit tre små ostburgare utan bröd från McDonalds, sen blev det några ostrullar med smör. Är lite fundersam på hur det här med maten kommer att lösa sig, känns som om jag kommer att leva på ost och smör en vecka. Men jag få tänka till lite så att det blir varierat.

Och, jag tog inte med mig någon våg! Ska bli intressant att väga sig nästa helg när vi kommer hem!

Avslutar med en bild på utsikten från husbilen nu ikväll, kan inte klaga på att vi fick en dålig plats!